Pumpa ut skiten

På kvällens bodypump hann jag bara köra ett set med knäböj innan jag kände svetten rinna längsmed armarna och bildade droppar på de nedåtpekande armbågarna. SKÖÖÖÖNT, ut med skiten bara. Fredagens sviter hänger kvar. Inte bara inne i min kropp, utan även på Avancia vart man påmind när Anne kom flängandes med min "bortsupna" tröja. Hade tydligen lämnat in den i baren på Arken där hon jobbade, smart.

Cykeln står fortfarande kvar bakom Bagarstugan. Minnet lämnades kvar på Arken. Jag kan ju för fan inte ens dra mig en "lätt" fylla som planen var, utan åtar mig minnesförlust redan klockan nio på kvällen. Hujedamej, kanske inte bra att kombinera sömnbrist och fylla. Men kul minns jag att jag haft iallafall. Och jag tror att får man ha lite roligt mellan sömnbristerna så klarar man det lättare. Min nya teori  =)  kan sluta illa.




D här e snyggt tycker jag

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0