En tupplur

Klockan åtta ikväll kom Chrille hem från träningen
Jag satt och matade gröt i Jeff och Li var i badet. Mina ögonlock blev bara tyngre och tyngre, så jag bad om nåd och skulle gå o vila en halv timme. Han kunde ju väcka mig sen tyckte jag eftersom ungarna skulle i säng och så. Men icke, ingen väckning=sova länge, jag måste ha somnat rejält, för när jag vaknade stod projektorklockan i taket på 21.25, jag var fortfarande trött, men jag hörde att ungarna var vakna ännu och att Chrille själv satt o prata i tlfn, grrr. Hasta lá vista va kidsen under täcket, jag var fortf. trött, men jag kan inte lägga mig kl. tio, så nu sitter jag här. Men fy attan va skönt d va, fattar ni JAG HAR FÅTT SÖMN IKVÄLL, och jag kommer ändå att somna i vanlig tid, dvs. tolv-halv ett, jag känner d. Me lööv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0