SISTA kalaset

Nu ska hon väl vara nöjd, hon har haft kalas 3 gånger den här veckan, hennes mamma har nötit ut sina nerver med diverse kalasdoningar med för- och efterberedelser och är nu färdig för soptippen. Hon har fått så fina grejer, en till Baby Born docka med badrock, säng, haklapp, täcke, lift mm (beggat men jättefint), Polly Pocket bil och buss, oj oj oj, nu ska d lekas, en egen digitalkamera från Fisher Price, som tåls att tappa i golvet och har två titthål så man slipper blunda med ena ögat, hon har plåtat släkten här idag kan jag säga.

Skulle inte hennes mommo o moffa (TACK mamma o pappa!!!) stannat kvar och hjälpt mig efter bombnedslaget här ikväll så skulle nog ALLT åkt ner i en svart sopsäck. Lis pappa var inte hemma, utan passligt ute på diverse aktiviteter (där for sprinten på handgranaten).

Som Camilla skrev på inlägget efter gårdagens kalas, så var det nog värre stökat idag trots att det bara var 3 barn på besök. Åldrar 14, 11 och snart 6. Tur att man kan se det positiva i det hela, tänk att 4, 6, 11 och 14 åringar leker så bra ihop. HÄRLIGT.

Ska publicera ny kalasbild imorron. Nu orkar jag bara inte. Det blir inget mer kalas mer i år, tur att det bara är barna som "behöver" ha kalas. Goder natt.

Kommentarer
Postat av: Kim

*applåd för tessa* :) fast säger lite som de sa i nån reklam förut "de växer ju så fort".

2008-01-17 @ 00:45:59
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ups glömde jag va m o städa...? shame on me men jag höll ju på m lillprinsen tills Caj startat bilen... sorry =S

2008-01-17 @ 09:07:36
Postat av: Elin

Och jag tycker 3 katters och en hundvalp röjer ned men ska nog bara städa och va glad hihi...

2008-01-17 @ 09:43:57
Postat av: veronica

Hej! Jag håller en casting i samband med mitt examensarbete. Du får gärna titta in! För mer info:
www.ve.webblogg.se

ha det bra!

2008-01-17 @ 09:59:27
URL: http://ve.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0