Lite ditt och datt

-Jobbar 6 dar i sträck, och jag känner att jag inte orkar blogga. Var påväg och lade mig vid elva, jag sku barra...här sitter jag. My life.

-Jag har börjat skriva julklappslista, ungarna e klara, men till några andra. Är mkt oorganiserad inför julen iår. Inte ens en julstjärna i fönstret -ännu. Li frågade efter en förra veckan, går väl ner till förrådet i helgen och ser om jag hittar den.

Tänk om man skulle kunna räkna alla paket man slår in per dag, för det första så kommer jag aldrig ihåg att ens börja med ETT..., men kaaanske nån dag, om nån påminner mig, LENA! Det är så roligt på jobbet. Jag kan inte gå hem. Idag vart jag kvar till kvart i nio och plockade upp pussel. Det är så kul att tömma ur lagren och se att hyllorna blir fulla. Det är så roligt att slå in fyrkantiga paket. Mindre kul att slå in är osymetriska, pluffsliga mjukdjur, jättegrejer som man måste skarva papper och helst ursäkta kön och bre ut sig på golvet och ta rum. Jag gillar inte heller frågor som "hur mkt kostar Guitar Hero till PS2, PS3, XBOX, alla Wii tillbehör, ROCKBAND till alla dessa konsoler, jag blir TOKIG, jag kan inget om de där grejerna och vad de kostar. Priserna ändrar hela tiden. Men nåt som jag älskar att göra är laga presentpåsar. Jag kan sitta hemma om kvällarna (om det skulle råka sig finnas tid över dvs) och klippa, limma och tejpa presentpåsar till mindre prylar som är otympliga att packa in, och till filmer och alla dataspel lagar jag påsar så det bara är att sticka in. KUL!

Nu ska jag göra nåt som är lika kul. Sticka på Lis halsduk, i sängen. Natti.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag ska påminna dej imorgon! :D Om jag kommer ihåg det ;) haha, mitt minne du vet..

Jag tycker inte heller om de där frågorna, förr kunde jag priserna utantill men nu med alla paketpris och sånt, förvirranda, minst sagt.... Det var ju prat förut om att personalen skulle ha tomteluvor, ska vi börja med det tycker du? Små tomtenissar xD Ses imorgon! :D

2008-12-15 @ 23:47:29
URL: http://lenaworld.blogg.se/
Postat av: Andreá

Du e duktig du Tessa! Jag tycker också de e kul att fixa fina klappar/presenter.



Jo, ha tomteluvor på er! Kul för kunderna men jag tror också de kan skapa stämning för personalen.



Jag har gått o lagt mig tidigt jag sen festnatten. Bloggen står bussigt stilla. Jag e helt slut ännu... pallar inga festa längre.

2008-12-16 @ 09:39:12
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Camilla

fniss! det som slog mig när jag var in till er idag innan jag läste bloggen var just inget julkrafs framme nånstans fast jag vet att du älskar julen!

hängde upp 2 påsar vid hängmattan er , en julkaktus så har ni i allafall något juligt =) kramis!

2008-12-16 @ 09:46:06
Postat av: Tessa

Haha, jaja, Camilla, Li har faktiskt en snögubbe och en jultomte i tyg i sitt rum! Julstjärnan får jag se om jag hittar. Annars ser man dem ju i alla andra fönster, nästans... =) tack så hemskt mkt för blomman, urgulligt. Tur att du sa d, den skulle lätt ha torkat bort där i kassen annars, haha. Får INGET gjort här hemma. KRAMIS

2008-12-16 @ 20:06:10
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Lena

Efter den här dagen tror jag att det blir jobbigt med tomteluvor iaf :P

2008-12-16 @ 20:06:43
URL: http://lenaworld.blogg.se/
Postat av: Tessa

Hoppsan tomteluvor, jag springer ju omkring svettig nog ändå jag. Grå tröja = omöjligt. Håhå jaja för stora mörkgråa fläckar under armarna, man blir inte så julklappssugen då inte.

2008-12-16 @ 21:21:29
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0