Hoh!

Jesses vad tiden rusar iväg. Är det julafton IMORGON? Jag är så i mina andra världar så idag när jag skulle slå in paket och samla ihop alla klappar och föra till mamma och pappa, så hittade jag inte Lis Nintendo DS + spel som jag köpt och förlagt. Jävlar va irriterad jag var på mig själv. Efter att jag rotat i skrubben (Jeffs sovrum), och städat ur 4 hyllor i min och Chrilles garderob så återfanns den i ett överskåp bland lite annat som skulle paketeras in. Jag är så jävla dement så jag vet snart inte vad jag heter. Det ska nog bli skönt när julstressen är över. För nu när jag blickar tillbaka så har det faktiskt varit en riktigt hektisk period de senaste 4 veckorna. Och det märks ju på min förkylning som fortf. inte släppt, mina asiga blåsor som ploppade upp från ingenstans, tydligen orkar jag inte lyfta fötterna ordentligt heller så jag trillar som nån tönt o slår mig sönder och samman. Nä, lite lugn och ro i vardagen ska bli skönt. Men det har varit himla kul med Dillenfamiljen. Så nära varann, man kliver varandra på tårna, man stöter på den ena efter den andra i lagren då man minst anar det. Många goda skratt har denna period åstadkommit.

Många av mina läsare har varit in till Dillen och många vet redan vad jag gjort med armen, så istället för att fråga "vad har hänt?" så frågar de "jag läste om armen, hur känns d?" Och över hälften av alla som frågat har sånt förtroende för mig så de frågar lite i mungipan "va d i fyllan?"  T.o.m min guffar, haha. Och på tal om armen, ja fanskapet själv asså. Idag har den varit riktigt piss. Jag kände redan i morse att den inte var riktigt okej. Men i med lite burana bara så cyla jag på jobb. Den har värkt hela dagen, chefen har dunkat i den 2 ggr och när jag kom hem så skulle jag ta bort bandaget, hoppsan, fastklibbat, blödit igenom. Fick bort det lätt och blodet bara rann. Det rann som en öppen kran, rakt ner i handfatet, Li utbrister där hon sitter och kissar "MAMMA ÅÅ VAD JAG TYCKER SYND OM DEJJJ". D va bara och trycka fast igen med en massa bandage (samma, blodiga, har inge annat).  Asså 4 dar och det blöder sådär satans, kanske borde ha sytts d där.

Imorgon är det liiite jobb till, men knappast samma tryck som idag och igår. Men jag ska iallafall dit. Sen bär det av på traditionellt  julkaffe till min faster Lena. Middag hos ma o pa. In me lite alkohol, skål. Tomten kommer. Skål igen. Umgänge med skål och sen blir det nog Dino´s för min del. Jag brukar ju hänga där på julafton jag, och en massa andra oxå. Kom dit du med. Jag har alltid sagt att det är årets roligaste dag, juldan kan ta sig i arslet, juldan borde döpas om till ködagen, folk är på superhumör, de bär fula röda glansiga julslipsar och shottar och tjoar.

Nu ska jag lägga mig så jag orkar med allt de där imorn. GOD JUL PÅ ER NU. Och bamsekramar.

Kommentarer
Postat av: Kim

God jul o skål på dej med :-)

Du vet , armen måste bedövas ordentligt sen, glöm inte det ;)



2008-12-23 @ 23:26:35
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Tessa

Yess, ska snart börja bedöva =) God jul o SKÅL

2008-12-24 @ 16:07:34
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Kim

hoppas du hade en kul kväll igår :D

2008-12-25 @ 17:29:35
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Tessa

Nej det hade jag inte. Julen vart katastrof. Orkar inga gå in på detaljer. Blääää.

2008-12-25 @ 18:58:26
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Kim

okaj =/ du har fejsbjuck-mail btw

2008-12-25 @ 20:15:09
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-25 @ 20:18:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0