Gravvainfo/korkade kunder


--------------------------------

Yes, nu har jag kommit ihåg att måtta o mäta.

Chrille: 79,5 kg - 87 cm
Tessa: 65,5 kg - 95 cm
--------------------------------


Varför går jag inga uuupp iiii vikt? Igår åt jag upp nästan all chokla som fanns i hela huset. Till efterrätt efter lunch idag hitta jag lite till i skåpet och Robert´s Coffee hade så inbjudande morotskakor så jag måsta ta en till efterrätt efter middan idag. Igår såg det likadant ut. Jag äter mycket, och HELA TIDEN. Ränner väl på så kalorierna sprutar, sen så e ju faktiskt rädisor mycket mycket gott och inte så kalorispäckat. Men ungen har iallafall energi, för där rör det sig DUKTIGT.

Mår toppen, inga krämpor. Jo ryggen då, när jag sitter längre än en kvart, men sånt kan man ju ta, bagateller. Och så börjar jag bli trött. Idag började jag kl. 12. Kl.11.10 måsta jag bara lägga mig i sängen och powernappa en kvart. Sen klarade jag av att ränna 8 timmars passet.
_____________________________________

En annan sak. Varför säger inte kunderna till att de vill ha sina varor inslagna i presentpapper? Utan väntar tills man tagit betalt, satt varan i kassen och tackar kunden med ett leende.

Korkad kund: Jag skulle gärna ha den inslagen.

Hormonstinn försäljare sliter varan ur påsen och tänker: Jammen säg deee dåååå satans idiot.

Men säger med ett leende: Javisst!

Förutom idag, då slank ett "jasså d vill du" ur min mun. Inget surt, men lite sådär spontant.

Nu MÅST jag nog gå o sova.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också gå upp i vikt. VÄÄÄÄÄX nuuuuuuuuuu!!

2007-09-12 @ 08:04:07
Postat av: Camilla

Jag vill gå ner...=)
Tänkte ju bjuda er på middag igår när jag handlade men sen kom jag ju på att jag skulle på träning kl.5 ... då vart det ju inte lika roligt att bjuda så därför fick du bara veta vad vi åt... saknar ju dina jobbtider...=)

2007-09-12 @ 08:35:30
Postat av: Tessa

Jobbtider på kommande...

2007-09-12 @ 09:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0