Att det här skulle vara en nyhet:

image70

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article714629.ab

Jag har alltid tyckt att mumin- och smurfläsk sett giftiga ut. De där knallfärgade godisarna har jag inte heller mycket till övers för. Nej tacka vet jag negerbollar och fräscha juicer. Det förvånar mig inte ett skit att det är skadligt att få i sig av de där färgämnena. Li köpte grönt godisspray en gång, den räckte typ ett halvår, tungan var grön ett dygn, den tog aldrig slut! Bamm i sopis, nöjd.

Skulle det komma fram att t.ex Geisha skulle vara lika skadligt så skulle jag väl förmodligen trycka i mig en par extra bitar, bara för att känna den där smeten ringla sig mellan tunga och gom. För d går inte att tycka illa om, tror d e lite nyttigt oxå, nötter e ju bra...o nåt sånt e d ju i den där goda krämen i mitten...

Kommentarer
Postat av: sanna

mmmmmmmm guuu vad gott det ser ut på bilden:)blir en redo karkkipussi till lördag nu! juice..mm gott d med fast man läst larmrapporter om att det fräter sönder tänderna...vad KAN man käka utan o bli dålig i ngn ända!!???

2007-09-07 @ 11:20:57
Postat av: Tessa

Mm jo, skulle man lyssna på alla rapporter så skulle man nog vara mat- och drycklös. Man sköljer mun med vatten när man druckit juice bara (säkert).

2007-09-07 @ 16:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0