Trög

En underbar vårdag med +12 på termometern här på solsidan. Och var sitter jag då? Efter att ha jobbat 9-14 och bara LÄNGTAT ut i vårsolen, fastnar man inomhus med lite tröttma i ögonen. "Jag ska bara". De där förbannade Alfons fasonerna jag har. Men jag har ju faktiskt städat balkongen lite, och då är man ju utomhus, och Chrille och Li har varit ute + till MB och simmat, så samvetet är egentligen gott, men jag känner att jag gjort det för lite. Andas solig luft.

Så nu ska jag röra ihop nån måltid, för att sen gå ut och se om Li kan lära sig cykla. Hon kan prata fraser + räkna på flera språk och nästan hela alfabetet, men siddu cykla, nä-ijj. Det är nog nån kromosom som låst in sig i skrubben. Bäst att hjälpa den ut  =)

Kommentarer
Postat av: Kussa Sandy

Jag tror jag vet var hon kan ha fått kromosomfelet ifrån!!!!!!

2007-04-04 @ 07:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0