Ett gott skratt förlänger livet

Jenny (Läs Jennys blogg här) jobbar på Dillen i sommar, och d förgyller arbetsplatsen ännu mer. Samma humor som vi har, så behöver vi bara slänga ett ögonkast på varann för att börja flina. Och det räcker med några få ord för att få en skrattattack, som vi fick idag. Ett gott skratt förlänger livet, så nu lever jag nog 10 år längre, för sådär mycket har jag inte skrattat på LÄÄNGE, och jag anar, att det kommer mer i sommar. Åå va hon e roli hon där fröken Pätterssånn.

En gullig ettåring steppar stakandes sig fram på en sån där kickboard med handtag och säger:
(Vilket språk är gulligast)

-Emmy sööööj (Emmy kör)
-Amy´s dajvin (Amy is driving)
-Emi ajaa (med sån purfinsk brytning så man spyr)

Ja, det sistnämnda skedde idag, så när Jenny sa att hon har svårt att se det gulliga i små barn som pratar sån där purfinska och sedan skulle imitera den lilla finska flickan, så pissa jag ju nästan ner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0