Morgontrött gräsänka

Chrille ska med Ålfen följande morgon kl. 8:

Är du säker på att du klarar dig med en väckarklocka?

-Jammen, får ja låna din å då, ifall att?

-Javisst, men stäng av den då å, så slipper jag kräla till din sida klockan 7 imorron bitti och bli superpigg.

-Mmm.


Å vem vaknar inte 07.03 imorse av den där satans telefon? Chrille står redan i duschen. Urk! Nåja, vänder och vrider, kan inte somna om. Mitt i allt hör jag ett svagt "klick" i ytterdörren. Va satan? Drog han utan att pussa hej då? Vi ska ju faktiskt inte ses på 2 veckor!!!!!! Tar mobilen och ringer med hes morgonröst: TÄNKER DU SMITA??? Hör ett skratt i andra ändan och att "jag ville inte väcka dig". Mmm, gulligt, om man ens sku ha sovit. Kör försiktigt. Puss...

...e pigg, så pigg så jag skulle kunna stiga upp, men det är skönt i sängen under täcket. Tänker "fan somnar jag om så e ja dödstrött när Li vaknar om en timme". Eftersom ja int va trött, så låg jag där o drog mig i 55 minuter, sen däcka ja tydligen sådär lagom till att, dörren for upp med världens gulligaste MOORNING!!! Trött som satan, hasar jag mig med henne till vardagsrummet, med täcket runt mig, för att vakna till. Slutar med att jag somnar om...skönt. Supermorsa, på att sova.


Kommentarer
Postat av: svägerskan

Att du inte passade på där 07.03 o steg upp o lagade frukost till din älskade =)

2006-11-08 @ 09:32:12
Postat av: Tessa

höh höh höh, skitkul =) sånt finns i mängder på Ålandsfärjan, en trappa upp.

2006-11-08 @ 12:12:28
Postat av: svägerskan

Men det är ju sällskapet som är viktig(as)t =)

2006-11-08 @ 12:29:07
Postat av: Tessa

nånånånå, han äter inte frukost hemma om han får välja mellan buffé, tyvärr. Annars sku ja nog GÄRNA ha stigit upp o fixat. Men men...

2006-11-08 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0