Träningsvecka

Har ej tränat då jag detoxat strikt, men nu har jag börjat äta lite mer, men fortsätter fortfarande att skippa kaffe, kött, tobak och alkohol, och dricker detoxdrycken ca 2 veckor till. Saknar nog kaffet, men grönt te med lite honung är inte så pjåkigt d heller. Känner mig mycket piggare och har ej de där tröttsvackorna om dagarna mer.
'
Nu har jag krafter till träning igen, så jag har bokat in mig på combat ikväll och på torsdag. Ska bli såå kul. Nästa vecka tänkte jag testa bodybalance, aldrig provat.
'
Vågen visar bra, runt 61 kg. Magen är fortfarande som en ballong. Undrar om det är fibrerna den inte gillar. Nu har det ju gått ner endast fibrer och den blir stenhård och jag ser gravid ut. Borde prova med vitt bröd...
'
Nej nu äta o sen på jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0