Sjuk snart?

Jag brukar tala högt och ofta om att vi/ jag "aldrig" är sjuka. Såfort det nalkas lov och ungarna vakar lite längre än vanligt kommer d nå spår av sjuka. Li har just nu nån form av ögoninflammation. Jeff har dock sin vanliga UnderstimulansDAMP som dyker upp under ledigheter.
'
Jag har, sedan 2 dar innan julafton, trott att "nu blir jag sjuk". Men nä! lite tjock i halsen, rinnande snor och några hostningar är allt dom behagar komma. Imorse kände jag, men NU iallafall! Jag har haft lite tjockare och mer snor, mer hosta, nu börjar jag få ont i halsen, jag är frusen. Sjuk? Nä fortfarande på "håller på o blir". Satan ändå. BRYT UT FÖR FAN!!!
'
Fuck you mesflunssa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0