Duktig dotter!

Imorse (läs förmiddagen) vart jag väckt med frukost på sängen av min underbara dotter. När jag steg upp möttes jag av en härlig dos av stekta plättar. Ingen Chrille hemma, däremot 3 mätta ungar. (Ankis dotter Sandra kom till oss vid 10 då Anki skulle på jobb). Och vem har lagat plättar månntro? Jo det hade Li gjort.

"Det är andra gången, det är skitlätt, pappa ha lärt mig!"

Sade hon stolt. Jag provsmakade dem och mycket riktigt, godare än mina! Hon har inte ens fyllt nio och lagar plättar SJÄLV!! Impad är mamman.


Kommentarer
Postat av: mommo

Att få smeten gjord så att plättarna håller ihop är inte det lättaste fast man har vanan inne,och vad fina dom blev,super duktiga Li.Kram från mommo.

2013-01-04 @ 16:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0