Bästa chefen!

Jag är så glad att jag till slut, efter att ha varit släkt i 32 år utan att knappt veta att den andra exictera, träffade och lärde känna min småkusin, nuvarande kollega och mycket nära vän. Hon känner mig från benmärgen ut i hårtopparna. Vi bråkar aldrig, träffas i princip alla dagar, driver affär tillsammans och jobbar ihop, vi super ihop, skrattar och gråter ihop. Hon ställer upp i vått och torrt, dag som natt. Hon har ett mycket varmt hjärta. Alla goda egenskaper vi har "måste komma från Katri".
'
Våra mormödrars mamma -Katri, är toppen på trädet. Vi brukar säga att hon måste varit en mycket bra kvinna, som fick såhär bra barnbarnsbarn :)
'
Anki <3 du är så söt


Kommentarer
Postat av: Chefen

Nåååååw NU blir jag lipigär:) Tack sötis. Känner de samma för dej... Vi har mycke att tacka vår Katri för:) Puss

2013-01-09 @ 13:12:33
Postat av: Eva

Vad söta ni är!

2013-01-11 @ 19:47:48
Postat av: Maggan

Anki,du är ju bara för gulliger du!

2013-01-11 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0