19.01

D va igår d. Fan va kul d va. Först var vi 7 tjejer på förfest och fixade oss. Jag hade uppsatt hår och klänning, fattar ni KLÄNNING. Och stövlar med lite klack. Men det var bekvämt så jag tänkte inte mer på d. Men flera kom fram till mig och måsta fråga om det var Tessa Helsing och var jag lämnat jeansen :)
'
Sen for vi på tre rätters till Indigo. Och vidare till Kino. Där var det skitbra musik (vilket är A och O för en lyckad kväll), många många bekanta, nästans bara bekanta. Jag tror int jag köpte mer än en drink på Kino. Vart lite slirig så jag tänkte "nej nu ska jag inga köpa mera dricka". Men d va ju så helvetes med folk man kände, så man fick grogg i handen hela tiden och shottas sku d göras. Hoho!
'
Liiite vingligt hem. Men nån hade det vingligare. En kvinna slira omkring på marken utanför ämbetshuset o försökte stiga upp, medan hennes man försökte hjälpa henne medan han samtidigt höll i deras hund i koppel, men hon va ju typ lam, så han hade det skitjobbigt. Jag (som bara hade 2,5 promille) hjälpte till. Och promenixade hem med hunden. Fnissade lite, hon va så saatans skita.


Kommentarer
Postat av: Petra

Snyyyygg skraka! ;o)

2013-01-21 @ 07:14:50
Postat av: Tessa

Hahaha Krax Krax

2013-01-22 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0