T H A I L A N D

Nu har man nästan bara 2 timmars arbete kvar. Sen ska jag göra några små sista reseärenden, hämta Li o Famous, åka och köpa broiler som vi ska till syster o äta upp. Sen hem o tvätta, städa o packa. Just ja, resväska åt Li, fördel om man skulle ha en sån. Anki hade nån hon sku få låna...
'
Jag har träningsvärk från helvetet själv idag, stel som fan. Men d e skönt. Den där planerade alkoholrehaben kommer säkert sätta sina spår efter 3 veckor så bra att d värker lite i musklerna nu.
'
Imorgon är jag ledig och kommer förmodligen på nåt jag glömt. Typ pass, bikini och biljetter. Ska hämta Li från skolan 12. Sen blir vi hämtade med taxi kvart/tjugo över och glider 7 pers + taxichaffis mot Berghamn. Taxin följer med oss över och kör oss direkt till Terminal 5 på Arlanda. Hur bekvämt lyxigt är inte d!
'
Tror INTE jag kommer se ut såhär om tre veckor:
'


Kommentarer
Postat av: Solveig

Ha en riktigt skön resa! Koppla av!

2013-02-13 @ 15:26:34
Postat av: Petra

Nice boobs skrakan! ;o) Ses på Eckerö imorgon, jäkla lyx med egen taxi hela vägen! Vin inbokat efter incheck! Check! ;o)

2013-02-13 @ 21:10:05
Postat av: Tessa

Du får känna lite sen ;) vi sku käka nå skärgårdsbord (hoppas med vin!) på Eckerö. Men vi sees i vimlet yeeee

2013-02-13 @ 23:16:01
Postat av: Marianne

Men gud...sådär vill jag å si ut!

2013-02-16 @ 17:32:22
URL: http://mariannek80.wordpress.com
Postat av: Tessa

Ja me! Gör inga d idag kan ja säga

2013-02-16 @ 17:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0