Mariebad

Igår var jag & Anki + 6 kids och simmade till Mariebad. Såg ut som och lät som ett dagis i omklädningsrummet. Men de hade så kul, och rena blev dom!

Ang. Jeffs simning så dök han ju även ner till bottnet och plockade upp föremål, då han var 3. Tror det är 2,20 eller 2,50 m djupt där. Asså jag tycker det är tungt, o den där lilla kroppen kämpar sig ner. Duktig.

På tal om annat. Jag kör så sällan med bilen i stan, så det där med P-bricka har inte blitt nån rutin för mig. Får hon provision???


Kommentarer
Postat av: Camilla

Har efter erfarenhet sådan elektronisk variant i fönstret ...räddning för en glömsk =)

2012-10-01 @ 17:09:01
Postat av: Tessa

ska å köpa en sån.

2012-10-01 @ 21:10:08
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0