Mariebad

Ikväll efter jobbet gasade jag och 3 barn till Mariebad. Där mötte vi upp Anki och Sandra (o en par klasser med finska tonåringar OMG).
'
Jag frågade Jeff ifall han ville ta ett nytt märke. Så ja hivade Honom i "kalla" bassängen och bad hon simma från kant till kant. Jag simmade framför, baklänges sittandes (ganska stretigt o tungt), han simmade nästan ikapp mig. Tar man märke får man inte ta i nån, så jag måsta röra lite på flärret, va helt slut efter 25 m. Man e i skick barra.
'
När Jeff precis kommit till kanten frågade jag ifall han ville vända om och prova på 50 meter -nääh, d va ganska jobbigt d där, jag vill leka nu.
'
Vår lilla delfin !!


Kommentarer
Postat av: Eva

Jäklar vilken duktig kille. Ludwig tog nyss 25 meters märket och han är 7 år.

2012-05-30 @ 19:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0