Moorning!

Ligger i sängen.
Vaknade 07.40 av att hemtelefon ringde på nedervåningen. Ingen ringer denna tid, förutom grannflickan. Pust. Signalerna fortsatte o plötsligt hör jag att Li vaknar i springer ner för trappan.
'
Jag har lärt Li att man inte ringer till folk för tidigt om mornarna, inte innan 10 på helger. Måste säga till grannflickan för femte gången att inte ringa innan kl.8. Grr...man ska inga väcka Tessa
'
Somnade om. Li är så duktig om mornarna o klarar sig helt själv. Fast Chrille brukar stiga upp ibland, för att han är ingen ligga-o-dra-sig typ. Steg upp nio o sa hej då till Jeff.
'
Nu skulle jag kunna somna om, utan svårigheter. Har ju ingen hund som behöver frukost och insulin. Men jag är hungrig. Måste upp o ära frulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0