Min födelsedagspresent

När vi var på Teneriffa fyllde jag år. Jag fick jättefina presenter:
Chrille gick upp tidigt o fixade ihop gänget i kom och sjöng upp mig. Lite dagen efter var vi o d luktade säkert fylla o prutt i det lilla hotellrummet. Men där stod alla 8 o sjöng. Cute.
'
Av svägerskan fick jag barnvakt, så jag o Chrille va ut o shejka på karaokebar tillsammans.
'
Av Chrille fick jag fem kuponger:
-ryggmassage 30 min
-fotmassage 30 min
-posering med kalsonger 30 sek
-posering utan kalsonger 30 sek
-sovmorgon
+ en liten ramsa om att "fika är för de rika..." och pengar till 100 st fika.
Han e så påhittig när han vill :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Ha ha! Jäklar så fyndigt! Men han va lite snål på poseringen tycker jag... ;o)

2012-03-11 @ 10:34:53
Postat av: Jenny

Men grattis i efterskott!!! Finfina presenter du fick :)

2012-03-11 @ 15:08:31
Postat av: Tessa

Hahaha, nåja d får duga. Han springer ju omkring naken här alla dagar, ska bli kul att få se honom naken stillastående förstås.

2012-03-11 @ 15:20:51
Postat av: kussa sandra

hahaha.. han e ju BÄST när han vill!!!!

2012-03-11 @ 23:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0