Varnar känsliga !!

Sånt här har jag pysslat med i helgen. Jeff drog ut en låda i Lis rum och fick syn på hennes ENORMA samling toapappersrullar. Han gjorde gulliga minen så gav hon honom start till en egen samling, 5 st egna.
'
Sen fick han väl smak på d där med toarullar o rulla av allt papper från en rulle o spolade ner. D vart stock, men det visste inte vi. Så tjolahopp när Tessa drog morgonkorven på stocket och spolade. SAAATAAN !! Men jag lämnade allt elände o for på jobb jag. I hopp om att nån fixat d när jag kom hem. -nää. Så d va bara att agera fastighetsskötare.
'
Helvete va d va asigt när korven löst upp sig bland allt papper. Men d va ju min egen skit o inte nån annans thank god.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Hahaha, ja jävlar!

2012-06-06 @ 20:03:34
URL: http://mariannek80.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0