Möhippa

I lördags var det möhippa för Malin Alm, tillsammans med 7 ljuvliga brudar. Hon fick göra massa roliga saker s.s åka Hot Rod bil i regn, missa Skarven färjan till Föglö, ta en annan färja istället, cykla iklädd våtdräkt, duschmössa och cyklop i ösregnet, simma iland från en snurrebåt, fem kamp och lite frågesport. Sedan återstod SPA med bastu och jacuzzi, god mat och lite smått och gott i underhållningsväg.
'
Jag och Lina stod för maten (Lina) och servering, jag var under kategorin "övrigt" igen nudå, men fick en briljant idé om att strippa iförd kalsonger med banan innanför. Man tager vad man haver. Jättekul...
Lina och jag var iklädda svarta byxor, vit skjorta, svart fluga, bakåtslickat hår, kolade ögon och mustasch. Så klämde vi ur oss fraser på italienska. Lina kunde lite mer sofistikerade meningar och ord, medans jag bara kunde "jag tänker prutta" på det vackra språket (Ia scoreggiare). Underbart.
'
'
Vid ett skede på kvällen så hittade jag ingen öl, men en massa spritflaskor fann jag, och började blanda groggar -till mig själv. Och drack som om det innehöll 100% juice. Vid midnatt vart jag megatrött och kastade mig i soffan för att "vila lite", den vilopausen pågick fram till 07.30, då vaknade jag med en sån där migränliknande känsla, dunkade in 2 burrisar och somnade om.
'
Steg upp halv elva helt fri från krappola och åt världens godaste frukost i solskenet, made by Lina. Se hur lycklig Malin är =)
'
Sedan åkte vi hem på Skarven. Ett härligt dygn helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Trees, i London

haha snygg bild ;)

Ser jättemysigt ut :)

2012-07-05 @ 13:53:22
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Malin A.

Ni är så härliga, en oförglömlig helg på alla sätt. Träningsvärk i skrattmusklerna sen när krapulan klingat av... Tack för bananen, LYP hahaha

2012-07-05 @ 22:28:07
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Vilken fin dukning, ser ut som ni fick en toppen-möhippa :D

2012-07-29 @ 20:10:09
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0