Sömnlös o tränad

Inatt fick jag nåt konstigt återfall med sömnlöshet. Var så trött då jag släckte vid 1 inatt, efter en halvtimmes snurrande kände jag igen situationen. Jag kommer inte att somna. Och där låg jag med svidande ögon, i hopp om att jag skulle slumra till, men näj, klockan 5 kom Jeff o väckte oss, då hade han pissat i sängen. Jaha, bara att gå o byta sängkläder då. Lika bra med ett avbrott i försöket att försöka somna. Klockan sex tittade jag på klockan en sista gång, och somnade en stund därefter. Asså det är så sanslöst, över fem timmar att få sömn. Håhå, men jag sov ju 12 timmar natten innan, kan ha betydelse.
Upp o hoppa halv tie, för då sku man ju o träna med Victoria kl. 11. Det gick helt bra att träna när man väl kommit igång, men under uppvärmningen på gångbandet så måsta jag säga till Vickan "nä fan vi far hem igen", men sen pumpade jag ben o rumpa som faan. Nu har jag just ätit lunch o skulle helst av allt slänga mig på soffan. Men jag ska på jobb nu. Så det får bli ögondroppar istället.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0