Ljudabsorbent

Hej hörni läsare!
Vi (jag) har ett stort problem här hemma, det ekar så inni helvites! Ungarna med sina gälla röster studsar från vägg till väg, upp till taket på övrevåningen och ner till nedrevåningens stengolv igen och in i mina stackars öron. Nu har jag googlat och kollat ikring på en massa akustikskivor, ljudabsorbenter, tavlor som absorberar ljud. Jag tänker fylla hela huset med ljudabsorbenter, för annars kommer jag att spräcka mina trumhinnor o hamna på psyket innan 2012 är över. Ge mig alla tips och länkar ni vet.
Dom här e ascoola o vill ha!
http://www.wobedo.com/start.html
http://3dpanel.se/
Sen håller jag på och experimenterar lite hemma o ska göra egna tavlor till badrummet med...hör o häpna ÄGGKARTONGER. Ja det får ni se mer av sen om det blir av. Tänkte testa i vårt 16m2  badrum, sen nångång, e så jävla dålig på att få saker o ting gjorda så we´ll see about that.
Men jag är iallafall intresserad av alla snygga, smarta inte alltför dyra prylar. Lampor, tavlor ALLT!
Nog för att ni e dåliga på att kommentera, men kom igeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0