Imorgon ska jag flyga

Annars knallar vardagarna på här, dagarna bara flyyyger iväg. Jobbar hela 4 timmar om dagen =) försöker få in minst 2 gympass i veckan och helst ett fyspass oxå, men det är bara +. Jag måste stärka min sköra artrosrygg och bål igen nu, att jag inte går med rullator när jag är 40, d e inga bra.
'
Barnen växer och är stora. Fattar inte, jag dyker ner på alla 1-2 åringar som tultar runt i butiken, fan va gullit! Men aldrig att det blir nån sladdis, nej det ska ni inte få nöjet att få se. Men däremot tycker jag att nån annan nära jag känner skulle kunna ta o skaffa sig en liten blöjrumpa. Så man får låna lite, syster? Anki? bror?
'
Idag var Chrille och jag o skulle kolla på en schäslong, divan, nånting brett för 2 personer som vi skulle ha framför TVn på övrevåningen, men vi hittar inget som är WOW! Så nu beslöt vi oss för att göra ett nytt TV uttag på västra sidan av rummet på övrevåningen, så har vi gamla soffgruppen sålänge. Chrille ringde elektrikern tvärt. Så d vart någon tusenlapp billigare. Så blir d. Östra delen av allrummet uppe får stå tomt. Jeff kan ju bygga sin enorma tågbana där utan att någon snubblar över den.
'
Imorgon ska jag och Anki på inköp till Helsingfors. Hoppas flyget går de har tydligen lovat mycky snö. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0