Jeff har kläckt ur sig igen

Våra barn har alltför mycket prylar, speciellt Jeff, han har tågbanor i alla rum, och de där jääälva bilbanorna som tar plats. Jag sa åt barnen:
 
"tomntenissarna har nog sett hur mycket grejer ni har i era rum, så det kommer nog inte så mycket leksaker i år"
 
Li fick sad-face. Men Jeff svarade glatt
 
"jahaa....men då önskar jag mig nog en iPad!!
 
Yes sure gulle =)
 
Det blir pannlampor, kläder, klockor och filmer i år. Kanske nåt tillbehör till Wii´n som Li skrapa ihop på jultidningarna. Men inga nå mer jävla bil- och tågbanor.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi hade också en del leksaker i rummen så vi gav flera gånger en händelse tex Disney on ice , ...fast d¨fanns ju inte iPaden ;)

2012-12-08 @ 15:50:53
Postat av: Tessa

Ingen iPad skulle jag tro. Det finns både Nintendo DS, mammas iPhone och en oikopplad Nintendo wii här hemma, så helst skulle ju mamman önska sig en sån, men hon klarar sig nog utan. Upplevelser är bra. Han får ju fara till Thailand...det är ju en upplevelse!

2012-12-10 @ 21:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0