Grr

Om inte jag kommer att få många julklappar i år vet inte jag. Jag är så jävla snäll och duktig.

Chrille körde fast med bilen på parkeringen imorse när han skulle o simma med barnen. Där blev den o stå. Och den stod kvar när jag kom hem från jobbet, även halv tio stod den kvar. Alla spadar och snöskyfflar var ännu trasigare än tidigare.

Jag tål inte sånt där. Så några hinkar kokhett vatten under hjulen och pappas järnskyffel så var den loss. Mannen i huset är jag! Inte lat OCH händig. Snacka om klippa. Klappar mig på axeln och berömmer mig själv.


Kommentarer
Postat av: Petra

Duktig flicka! Problem är till för å lösas, men kanske den som orsakade problemet borde löst det...

2012-12-16 @ 11:16:12
Postat av: Tessa

Japp! Håller med dig Petra. Day no more. Men fick faktiskt liite feedback för utförandet. D e ju bra iallafall :)

2012-12-16 @ 22:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0