Jag har inget att skiva om

Jag är bara trött o irriterad hela tiden. Och trött kan man vara fast man har sovit 9 timmar/natt i 1 månad, det beror inte alltid på sömnbrist. Men jag blir så arg på min ständiga trötthet. Idag stängde jag Familia 17.30, städade och räknade kassan. 17.50 bäddade jag lite åt mig på golvet och lade mig ner, satte klockan på alarm 18.20 "ifall att". Och där vaknade jag med dreggel i mungipan, så skönt. Skulle aldrig pallat komma hem 18.30 till: 1 st sovande snart 4 åring om jag inte fått den där powernapen. (Tycker det är lite zigenarfasoner att låta ungen ta en nap den tiden på kvällen, jättelätt att få han i säng vid läggdags sen då -arg igen.)
*
Varför måste det finnas MÄN på denna jord? Ja okej, annars skulle det inte bli nåra barn. Jag är så jävla trött på självupptagna EGON. LEAVE-ME-ALOOONE! (satanaaa!!!)
*
Hur många procent kvinnor startar krig o terrorattackerar t.ex. Egotrippade svin det finns. USCH!
*
Men till er (iallafall Tooja) som var intresserad av att kika på jultidningar så kan ni gå in på www.jultidningsförlaget.se. Där finns tidningen online, så kan man maila/messa mig vilken nummer man är intresserad av. Annars får vi se till att ordna en träff i mitt trötta neggo liv.
*
Nu måst ja sova, så kanske jag är lite piggare o gladare imorron, jag känner inte igen mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0