Risigast i stan

Tidigt imorse kl. 06.03 låste vi fast dörren till Familia efter att ha flyttat hela kvällen och natten. Det vart så färdigt det kan bli. Det vart riktigt mysigt faktisktö Men det är ju lådor upptravade i varje hörn, charmigt. Hemma vid halv sju, somnade kanske vid sju, hade svårt att varva ner. Upp kvart över nie och förde Jeff till dagis o Li till skolan, hem igen och i säng vid 10 på en timmes vila till kl. elva, då det  var dags att ta en dusch, äta o åka på jobb. Satte lapp på Familia att  vi öppnade 12. SKÖNT. Men ändå har man ju varit bra gröti i huvet, De 3 timmar jag jobbade kändes som en heldag med ögon som såg ut att tillhöra nån som skjutit in heroin i venerna.
*
Här tryckte vi in oss i hissen med en massa sopor...
*
..för att bli utlåsta o måsta spatsera genom Sittkoffgaraget, Arken garaget, korsa Strandgatan där vi stötte på postiljonen, och in tillbaka till Familia.
*
Slutade vid halv fyra, hämtade barnen. Hade lyckan att få ett passligt samtal av fru Loikas som hade en dotter som var leksugen med Li och bjöd hem Li, eller var det jag som bjöd in Li dit? Hehe. Jag körde till Solberget och Lina erbjöd sig att ta Jeff oxå, så jag kunde åka hem o sova. BÄSTA LINA! Tack!!! Uppskattat när man har en sambo som även han jobbar alla dagar, kvällar o nätter, inte mycket avlastning att räkna med där just nu verkar d som, känns som ett enda stort pussel. Jag sov 17-19 ungefär och tvingade upp mig själv för att åka o hämta barnen. Körde som en zombie till Solberget och var rädd att köra i diket hela tiden.
*
Snart kraschar denna mamma om hon inte får lugn o ro (hähä, lugn och ro måste man PRACKA på mig, dålig på det där med relax om jag inte är inbokad nånstans o ligger halvt fastspänd, då jävlar somnar jag så dreglet rinner). Nåja barnen i säng och jag i säng samtidigt. Så skönt, nu har jag suttit o pinat mina ögon här en timme i sängen, o jag bara MÅSTE avsluta.
*
Ska se om jag hittar nåt bra att somna till på datan. Ligger här o leker trött pilot.


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh gulle, anytime. Dom är int direkt jobbiga di gullungar.

2011-10-20 @ 09:08:44
Postat av: Chefen

Måste man sminka sig då man ska o lägg sej? "Ditt röööda läppstift lyser" mohahahaah

2011-10-20 @ 18:49:47
Postat av: Tessa

Hahaha Anki fack ju, det är nattfuktare, Lina undra int på att mina ungar alltid vill till er o inte åka därifrån.

2011-10-21 @ 00:13:40
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0