Lördá

Lagade NordEuropas godaste svampstuving idag. Tyvärr fick jag inte äta den, för vi var bjudna på middag till mamma o pappa, men jag provsmakade ganska många t-skedar. Där bjöds på god mat med färdigskalad kokt potatis (nån som haft för lite att göra eller?), kött och kantarellsås. Både Jeff och Li åt svamp, tänk att det kan gå från "jag tycker inte om svamp" till "jag har ätit upp svampen!" på två minuter.

Idag har Bianco varit med på jobb hela dagen. Hon promenixade stolt hela vägen hemifrån till Sittkoff, typ 200 meter, men ändå. Tuffing. Nu har jag just tagit bort Biancos trycktampong som hon haft fastsydd utanpå sitt 29-stygns långa sår. Fy fan va pilligt och roligt. Älskar sånt där! O hon låg ju förståndigt och snällt på rygg, verkade som om hon visste att jag skulle hjälpa henne. Skitkul sen när den där tygbiten satt fast i såret, då gnällde hon till, måsta blöta den lite o sen var hon fri från den. Vilken lättnad för henne. Den måste ha tryckt o spännt på. Nu går hon omkring med sin nya body, som mommo köpt  =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Gulle stackars lilla Bianco som är så fin o duktig. Repa dig snabbt nu!

2011-10-09 @ 08:50:25
Postat av: LenaL

Nåmen lilla skrutt-kacko, vilket ärr på magen. Krya på vovvan!

2011-10-11 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0