...

Jag har massor att berätta, men orkar inte bloggbomba nu. Men ska bl.a skriva om:
*
-kusin Sandra o hennes sambo Robbe som köpt världens mysigaste torp på ön
-Sandra har hittat brev som är 15 år gamla, som jag skrivit till henne, och är helt otrolig i käften redan då. Garva högt när jag läste
-lite mer om Bianco
*
o säkert om mycke mer. Vad skulle ni vilja att jag skrev om. Kom på att jag lovade någon "tips" om baby/barnsim tidigare. Men det var ju hundra år sen.  Jeff simmar ju som en gud, inte ens 4 år gammal. Otroligt. Ge gärna tips. Det triggar mig mer. Är lite out of order, just nu.

Kommentarer
Postat av: J

Ja det var hundra år sen du lovade det men jag väntar snällt. Ungen e snart femton men vad gör det. Haha.



Du e så rolig så det spelar ingen roll om du skriver om jeans som är för små eller ungar som bråkar så är det lika kul att läsa. Skriv om allt som händer, stort som smått så är jag nöjd.

2011-10-29 @ 14:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0