Lillajulsmiddag

Igår var vi och åt Lillajulsmiddag till, ja gissa vart...just d till mamma o pappa. Li hade med sig en kompis, Cassandra. God jävla mat i vanlig ordning o förståss alkohol till maten. Bilen blev där. Fick skjuts hem av Cassandras föräldrar, perfekt. Hem o natta kidzen. Myror i brallan.

Macco messade att jag sku kom på glögg, jag lydde. Sen till Kino en runda i dansa i mingla lite o via Wirrans på burgare innan jag släpade mina tunga fötter hemåt. Minns hur jag höll på o lät när jag gick i regnet, åt devilsburgarn asså, "m:ade" för mig själv då jag tog en tugga. Så god! O så sten!

Idag har jag mått som jag förtjänar. Va o spydde en sväng o sova igen. Steg upp fyra o hade fortfarande fruktansvärd huvudvärk. Li påminde mig om att jag lovat henne lite kvällsdisco, o huvet börja plötsligt dunka ännu mer OMG.

Nu blir d lite alkoholfritt en stund.


Kommentarer
Postat av: Petra

Tur att nån orkar hålla igång ännu.... ;o)

2011-11-28 @ 11:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0