Full dag

Vi var via Öppna förskolan innan skolbesöket idag på förmiddagen. Jag överraskade Jeff med besöket, vi har inte vart där på ca två år. Men när vi stannade utanför frågade jag var vi var. "där man sjunger bä bä vita lamm", svarade han. Sen var han konstigt nog blyg bland alla bejbisar. Men kul att väcka gamla minnen!

Sen fick Li skippa sista timmen (jompa) i skolan o följa med mig o Jeff till Lemland o hälsa på min faster på hennes jobb: daghemmet Söderhagen.

Vi fick bulle :) Li gjorde läxan, Jeff lekte med alla bilar han hitta. O sen utelek. O vid fyra blev det hemfärd o middag i magen. Snart ska jag skjutsa Li på redskapsgymnastik. Måst andas lite först.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0