Dygnet

Inatt sov Jeff över hos sin bästis Sandra (hos Anki). Gu va gulligt o gu så han längtat. Han har pratat o önskat sedan sist han sov där, o d va väl på försommaren.

Idag har jag jobbat hela dagen och det har faktiskt minglat folk trots byggstöket i gallerian o kaoset inne hos oss. Folk köper vinterkläder nu. Tyvärr slut i vissa storlekar trots att vi tog in massor, även slut hos själva Didriksons. Vi är jättenöjda med Didriksonsförsäljningen i år. KUL! På torsdag öppnar nya restaurangen och det blir såå jäävla naajs!

Ikväll var jag o Anki o fyra barn till Mariebad 2,5 timmar. Hade vattenkanonen o bulta lite på min sjuka skullra. Skööönt. Nu ligger jag i sängen o ska kika på Desperate Housewives.


Kommentarer
Postat av: Petra

Tjolahopp! Här hittade jag en länk hur man lägger till en FB-gillaknapp på sin blogg iaf:



http://designadinblogg.blogg.se/category/roligheter.html



Nu kan jag ju absolut INGENTING om det här, men kanske du fattar....?



Nu blir den en öl! Skål! ;o)

2011-11-19 @ 14:29:44
Postat av: Tessa

kukars, får d int o funka. Måst kolla vidare imorrn. Tack Pätra.

2011-11-21 @ 00:38:21
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Petra

Väntar me spänning.... ;o)

2011-11-21 @ 08:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0