Att d ska va så gott med öl o vin!

Igår var vi på för tidig farsdagsmiddag till mamma o pappa. Vin o öl gick d ner där. Sen for ja hem med barnen och åkte till Familia o jobbade. Där fanns en par öl i kylen som Anki o jag smakade på. Sen for vi hem till mig o forsatte jobba. Skrev lite mail, gjorde lite beställningar o drack lite öl till det.
Sen behövde vi en faktura, så vi gick hem till Anki o fortsatte att jobba där. Anki gjorde momsredovisning och jag gick igenom lite papper. Lite vin slank ner, och vipps så satt man o surfade på MMA fighter med Gina Carrano på Youtube o plötsligt var klockan halv fem. HALV FEM!!! Jag fattar inte vart tiden tog vägen. Tiden går alltid så fort. Jag hinner inte med!
Men fy fan va kul vi hade. Alltid kul med Ankichefen, bästa Anki =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0