Valborg - nykter, ingen krappis!!

Jag och barnen förberedde Valborgsfirandet med att ta lite tupplurar på dagen. Li sov 2 timmar mellan 12-14 (hade haft nattbesök och somnade lite för sent = häxhumör = tupplur), Jeff och jag 20 min. Vi var och kikade på Notuddens majbrasa. Blåste iskallt från sjön o stekte hett hett från elden. Bäst att hitta ett läge mitt emellan, tror jag blev lite brun av brasan. Efter 1 timmes brasbesök for vi till Anki. Där var de lite runda under fötterna.
Barnen lekte, Jeff somnade med Sandra och Li slängde sig på soffan med Bianco tills jag satte mössan på Jeff o drog ner den över ögonen på honom så d va bäcksvart, sen kastade jag honom över axeln och promenerade hem. Han sov som en stock hela vägen, som en slattrig hösäck parerade man hem den 18 kilos tunga gossen (tur att man bor nära), klädde av honom kläderna i sängen hans och han znarka på. Li stupade även hon rakt i säng.
Li löste korsord
Här e d mys i kojasängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0