IKEA gillar jag

Vi åt en njutbar frukostbuffé på Rosella. Gled utan barnamunnar längs E18, skön tystnad mellan varven t.o.m. Dagen gick riktigt fort, vi gjorde snabbvisiter till H&M och Gina Tricot, så jag fick en par nya 99:- sek bastoppar. Inte mycket up to date i min garderob. Ska rensas nu, ska hyra bord på Tjäna.
Jag på IKEA.

IKEA. Ja vår bil var rent ut sagt PACKAD med 20 täcken, 15 kuddar, 20 sopisar, 12 stolar, 20 små bord, en 180 cm Expedit hylla och lite smått till. En vacker buxbom blomma fick vila mellan mina fötter och när vi skulle ner i bilen igen framme i Mariehamn så fick jag 4 lådor läsk o battery i famnen, enda stället d fanns plats.
Snacka om PROPPFULL bil från golv till tak.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha vi borde ju bytit bil den dagen, vår borde ju vara lite större tror jag =)

2011-05-07 @ 10:33:05
Postat av: Tessa

Sku ha blitt dyrare då ;) vi får fara igen, hitta en schäslong till övrevåningen som va skiiitfiiin. O då plockar ni ur era säten va, så vi får rum? =)

2011-05-07 @ 23:55:41
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0