Abtronic x2

Idag var jag till posten och hämtade ut en sån här:
Hehe lite TV-shop warning. Ligger med den på just nu och det pirrar o sticker. Denna är till för latmaskar som tror att de kan ligga på soffan och få rutor på magen. Den är även rekommenderad till sjukhjälp. Jag har hört att denna ska vara bra för min artrosrygg. Så nu ska jag testa. En stund om dagen med denna så ska hålla min sjuka rygg i schack. Man ser ju hur magen spänns av sig själv på styrka 3, den bara hoppar, haha, känns tok!
Chrille föll i chocktrans då han fick vara försökskanin o den plötsligt kom på (på styrka 1). Nu har jag ökat till 3 på mig själv. Finns 10 - hooolah! D blir inte den här veckan kan jag lova.
Smart grej, men man blir nog knappast smal av den. Någon som testat?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tror Ellen höll på med en sån i höstas...

2011-05-24 @ 20:40:51
Postat av: Tessa

För rehab? Eller för midjan? :)

2011-05-25 @ 00:33:50
Postat av: Anonym

Jag har inte provat men jag är duktigt sugen!! Berätta mer sen när du kört ett tag:)

2011-05-25 @ 14:48:22
Postat av: Anonym

Åh vad häftigt! Kan vi få en recension sen, om två veckor ungefär, snälla??? :)

2011-05-25 @ 17:21:01
Postat av: Tessa

Sjeelvklaart ska ni få de

2011-05-25 @ 19:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0