Mai Khao - LAST PART

Nu får det vara nog med bilder från vattenlandet SPLASH! Ville bara visa några till. Takaten o hans fru hade tydligen skitkul. Först ville de inte bada, sen betala vi in dem ändå, så for han o köpte badshorts o hon badade med kläderna på (Jeffs spylukt försvann), sen såg vi inte mycket av dem, som två barn. Härligt.




Sånt här armband (min hand) fick varje vuxen. Under själva "urtavlan" låg en nyckel. Klockan var numrerad och samma nummer som klockan hade så hade skåpet i omklädningsrummet. Sen behövde man inte ta med pengar för man visade bara upp "klockan" då man beställde nåt att äta eller dricka, sedan betalade man när man checkade ut.


Fejksttrand.


Andra familjefotot på resan.


Man blir trött, så då måste man sova. 1 timme sömn i bilen pv. tillbaka.


Stannade i Phuket Town och käkade middag på ett riktigt äkta isaan (norra thailand) hak. Gottis.



View över Phuket Town. Bild ett tagen utan blixt, bild 2 med nightvision. Coolt hur det plötsligt blev som dag.

Sen svängde vi in via marknaden, men med 1 st ointressrad karl, och 2 st vilda tvåbenta djur så vart vi inte långvariga. Så nu har jag en kvällsplan  =)  Karon nighplaza när ungarna lagt sig YEE. Igår for Chrille med Takaten på supis, så han har varit seg idag. Jag och ungarna har spenderat dagen i poolen och jag har börjat jobba på solbrännan (tidig). Ska nog få lite kulör på 4 dar har jag tänkt. Har smort in mig med 30:ans faktor en vecka nu, har bra grund för stek. Haha. Imorgon drar vi till Kamala 3 nätter. Har aldrig bott där, bara dagsutflyktat. Kanske blir nytt favvoställe.

Kommer ev. dagsfärska bilder just, om ja orkar fortsätta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

samma sorts armbandsnyckelkortssystem har de på Caribia i Åbo, smart =)

2011-03-06 @ 15:05:28
Postat av: Tessa

jahaa =) jo smart, i Tallin på ett spa hade de magnetarmband för betalning (dock ingen nyckel).

2011-03-07 @ 06:49:28
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0