Solbränna

Jag fattar inte varför d ska va så jävla viktig att va brun, jo det är snyggt som fan. Men jag kan ju drömma mardrömmar på semestern om att det bara regnar så jag kommer hem helt osolad. NORMAL?! Iallafall så fick jag nog lite bikiniränder iallafall, trots att jag fan inte har ro att ligga i en solstol längre än 5 min.


Lite brun e ja no ännu. Flagar ju bort på två veckor.


Fortsätter att dyka hemma, bra färgkontrast här.


De här e mitt arsul varsågoda. Jajaja. Enda stället det fanns färgkontrast förutom pattarna.


Kommentarer
Postat av: Carola

Hahaa, du e knäpp Tessa! Men jag har alltid hävdat att man har mycket roligare om man är lite knäpp :) And so it is!

2011-03-17 @ 07:52:14
Postat av: Tessa

haha, ja lite knäpp ska man ju va =) lite rööv piffar vardagen.

2011-03-18 @ 08:57:32
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Lena

Haha tessa du är ju alltid hur brun som helst och hur länge som helst när du varit till thailand, en annan ser ju ut som ett spöke i jämförelse :)

2011-03-18 @ 10:25:23
URL: http://lovemehateme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0