Last day


Här e dom på gång igen. De kan leka snällt och kreativt med varann, för att bli helt omvända, släpper allt o börja hyperventilera då jag eller Chrille kliver i poolen. Underbara dårungar! 


Medans Li (stel) fick sitt hår förlängt o flätat i 5 timmar så åt vi en barnslunch (STOR skillnad).


Det började ösregna o åska oxå, där sökte vi skydd under nåt tält på stranden för att fortsätta hårflätningen.



Det var stor skillnad alltså att äta med 1 barn istället för 2. Jeff satt o lekte med sina skor o ljus sand i en halvtimme. Skulle Li ha varit med så skulle de stridit om skorna. li var duktig o satt länge själv där vid flätningen. Hon som annars har myror i brallan klarar av såna här stunder, att sitta still o bli flätad i håret 5 timmar. Jo lite sträcka på sig o gå på toa, men ska man va fin får man lida pin =) hon valde limegröna trådar som de flätade in i hennes hår, som de sedan brände i topparna, så nu pryder 110 st små flätor hennes söta huvud.


Jeff satt o spanade på då de tog upp vattenscootrar o båtar från vattnet. "Bilen backar ner i vattnet!!!"


Fiiin. Bästa Jeff!



Jeff är så satans besatt av alla barracudor som ligger i isdiskarna utanför restaurangerna. Idag då vi skulle beställa spaghetti bolognaise, så sa jag till Jeff när servitören kom "Jeff säg nu vad du skulle ha" "BARRACUDA!" beställde han glatt. Vi lurade honom sen att barracudan var nermald i köttfärssåsen.

Nu ha ja packat o ska kasta mig till sängs om 6 timmar ringer väckarklockan och vi drar till flyget. Landar väl typ halv fyra/fyra, svensk tid imorgon. Ses snart! Jobbar fredag om allt går enligt planerna. KRAM.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Välkomna hem fast nu sitter ni väl på planet gissar jag! o glöm för all del inte bort att ni ska hit till Samuel 9år på fredagen imorgon , bjuder på Tacos tror jag det blir ca halv 6...

2011-03-10 @ 10:37:13
Postat av: Tessa

Tack! Perfekt, jag kommer kl. sex, jobbar. Naaajs, favvodinner. =)

2011-03-10 @ 19:03:48
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0