Jetski

Igår skulle vi hyra vattenscooter, men man fick ej åka 4 pers, så jag släppte iväg Chrille, Li o Jeff. Själv tog jag (utan Chrilles vetskap) en promenad längs med Kata Beach. När jag gått hela stranden fram och tilllbaka (ca 20 minuter, och kommer tillbaka till våra grejer vid strandbaren sitter Chrille, Jeff o Li där. Jeffen va lite ovanligt mammsjuk då jag kom.

Så jag fick höra att efter att de åkt en stund ville Li åka fort, Jeffen va lite skraj, så Chrille vände tillbaka till stranden och räckte över Jeff till skooterkillarna och bad dem gå med honom till mig vid Rogers bar (där vi hängt i 8 år). Där fanns ju ingen mamma. Så Jeffen satt i vagnen o snyfta efter mamma o thaipersonalen prata lite thai med honom. Gulle, där satt han själv en kvart utan mamma o pappa. Duktig tycker jag.

Li vart skraj i vågorna så de återvände ganska snart till trygga stranden (med tårar i ögonen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0