Lite nytt hår

Var till Caroline Andersson o klippte mig idag. Färgade även håret mörkbrunt. Helnöjd. Klippte upp håret lite så det händer något men ville ändå ha längden kvar. När jag skulle ta kort råkade det bli dubbla och på det sista så hann cp-chefen sticka upp sitt finger, coolt när bilderna annars är likadana.
*
Och här kommer den älskade cp-chefen.
Carro på Salong Birgitta gör ju sån där BRAZILIAN BLOWOUT, någon sorts långvarig värmeinpackning som tar bort frissighet och yvigt hår. Lär va poppis. Själv har jag rätt tungt och platt hår, och behöver inte det. Men coolt påfund.
Nu e jag så hungrig så jag inte kommer kunna somna. Glömde äta kvällsmål o d kan jag ju inte göra nu. Nej sooov nu Tessa. Skolavslutning imorgon. "Jag tänker lägga klockan på ringning mycket tidigare så jag hinner fixa mig" sa Li. Garv.

Kommentarer
Postat av: sandra

skitsnygg e du helt enkelt.. det där tog ont att erkänna..aoch!!

2011-06-10 @ 10:13:20
Postat av: Tessa

YES YES YES ! ! ! D där fick du poäng för Sandra ;) my love

2011-06-10 @ 22:10:40
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: sandra

shit, det e totalt under min nivå att ge dej komplimanger.. men nu e du faan fittit snygg:)

2011-06-11 @ 10:32:38
Postat av: Tessa

:) ja tänker int skriva "du me" just nu, den här karamellen ska ja suga på lite först ;)

2011-06-12 @ 21:32:30
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0