En sväng ut till Sparis

Vi far sällan ut till Sparis. Vi har ju vårt Minimarket granne vi. men påvägen hem från Thailand så försvann DVD filmerna vi hade med. Om jag kanske glömde dem på flyget? Det var ju favoritfilmer. Så igår var vi till Sparhallen för att köpa nya filmer till kidsen (synd bara att deras DVD spelare slutade fungera samma dag =( jag och Li passade på att ta med all vår pant. Medans barnen o Chrille var i Filmhallen så stod jag och köade till pantautomaterna. Det finns två där, den enda funkade inte, och vid den andra stod ett par och matade i fullt. De hade med sig flera svarta sopsäckar med tomflaskor, suck, kön växte och växte. Jag skulle inte täckas. En sopsäck per butik kanske, men inte uppehålla i en kvart.
Medans jag köade för några euro, så låg Jeff o drömde om en båtvattenbana utanför Filmhallen:
o då måst man ju lägga sig på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0