Den här helgen

Vi hade inget planerat till midsommar. Men bestämde oss mitt på dagen att vi skulle åka till mamma o pappa. Vi cyklade via Lillaholmens midsommarstångresning vidare till Helsings Rökka. Syrran kom dit och ungarna hakade. Vi åt gott och drack gott. Plötsligt var det bestämt att båda barnen skulle sova där och halv två cyklade jag och Chrille till Arken. Det var andra eller tredje gången vi var ut tillsammans sen Jeff kom, så d va kul. Vi dansade o drack sex on the beach, hahah. Efter krogen sökte vi efterfest, men som tur var så for vi hem o däckade istället.


T.v verandan hos mamma o pappa vid midnatt. T.h dagen efter på Pub ettan, där vi gjorde ett ciderstopp påväg efter kidsen.


Brunch på Shandiz.


O plötsligt var vi hos Föjje. Susanna kom dit. Jeff somnade på hans soffa klockan åtta o Li gick hem med en däst Chrille klockan tio. Susanna och jag fortsatte till midnatt. Då gick vi hem till mig eftersom jag skulle byta kläder. Dit blev vi båda och Susanna sov över, Zzzznark kan man säga  =)  Lika bra d.


Kommentarer
Postat av: sandra

var det exakt så det gick till?

2011-06-28 @ 21:25:10
Postat av: Tessa

Lite för tjockt filter hade nog slutet på sagan, haha

2011-06-29 @ 23:46:36
Postat av: Tessa

Lite för tjockt filter hade nog slutet på sagan, haha

2011-06-29 @ 23:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0