Camp Helsing

Försöker packa inför en 2 nätters Camp Helsing vid båthuset med Sandra och hennes söta busfrön, o mina lurjusar oxå givetvis. Det går dock sådär. Blir avbruten med diverse uppgifter, som hur mycket mjöl måste jag ta med, eftersom Sandra ska göra plättar? Hon svarar inte så nu packade jag ner hela jävla mjölpåsen och dl mått. Så tog jag en öl, och plötsligt satt jag och gjorde en broschyr som det tydligen är deadline på på FREDAG, och när ska jag göra den om inte ikväll???? Tessa och framförhållning=finns inte.
Eftersom det varken finns rinnande vatten eller el vid Camp Helsing så har jag nu fått låna solcellslyktor av mamma, pappa har rotat fram deras 20 liters färskvattendunke och jag viker 4:e maskinen tvätt för idag. Nu fan måste jag ta mig i kragen...
Skulle jag kunna blogga från mobilen skulle ni säkert få se nå roliga bilder. Men nä, d går int. Besök fejjan, där kommer kanske nåt kul. Nu packa...

Kommentarer
Postat av: Petra

Men blogga dååååå.... Skrakägg... ,o)

2011-07-21 @ 12:39:13
Postat av: Petra

Men blogga dååååå.... Skrakägg! ;o)

2011-07-22 @ 10:48:44
Postat av: J

Nämen alltså vart har du tagit vägen!? Nu måste du ju skriva massor när du skriver nästa gång som kompensation! Och inte hålla på med såna här uppehåll! Ok?

2011-07-25 @ 13:09:46
Postat av: Tessa

Hahahaha, jäävla bloggplats som inte tillåter en att blogga från mobilen om man inte betalar månadsavgift!!!! Byta????

2011-07-29 @ 21:57:14
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0