Tiden rusar

Snart onsdag, öppnade just min mail...uuups, olästa mail sedan 20.1. Ja fattar inte vart tiden tar vägen, undra inte på att ena barnet går i skola och jag som tyckte att hon nyss var 3 o satt på fika med mig på Svarta Katten.

Idag ringde dom från nån radio o vill intevjua mig ang. min blogg. Jag hänvisade dem till Lessa Lund eller Cindy Lindholm =)  eftersom de var ute efter en barnblogg. Kan ju inte gå ut i radion med min som det står allt från barn till om superier o avsky mot skolläkare heller. Men jag återkommer med bl.a info om helgen på BERNS, min förkylning som aldrig bryter ut (är det för att jag sover bort den?) och mina Sex & City avsnitt.

Idag jobb Dillen, Familia onsd -->

Nu Znarkdax.


Kommentarer
Postat av: Cindy

De räcker väl med att jag ska va med i Just Nu tidningen ??? :-D Jag tackade snällt nej och hänvisade dom vidare ;-)

2011-01-26 @ 17:19:25
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Tessa

Hehe, ska du de, hoppas de hitta nån annan då =)

2011-01-27 @ 00:31:25
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0