Sjuk, inte jag -ännu

Anki är sjuk, så nu har jag jobbat istället för henne. Men var till henne ikväll o gjorde lite deadlines. Får se om hennes nära-döden-upplevelse-flunssa biter på mig. Är det bättre att va riktigt sjuk med feber o grejer eller småsnorig o lite frossig en månad en par gånger i året? Jag kan inte minnas när jag senast låg däckad av feber, det måste varit i högga...nämen typ asså.

Jeffen var varm nu när jag var o släckte akvarielampan, får se om han får nå återfall nu, han var ju hemma nästans hela förra veckan. Li klagade på ont i musklerna. Sjukvaron i detta hushåll har varit väldigt lågt, så det är inte så konstigt ifall det är dax nu.

Idag har vi förresten fått in så jäävla fina regnoveraller från Celavi (http://www.brands4kids.dk/CeLaVi/Photo/E-Katalog-1.htm) sid 6. Svart med turkosa elefanter eller lila med cerise elefanter. Kom i stl. 100 och 110, matchande regnhandskar till. Priset minns jag inte, runt femtio, tror jag. Kan skriva imorgon. Nu natti Zzzz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0