Om Jeffs inskolning

Jeffs inskolning går bra. Han diggar dagis o upprepar att han vill va ensam där, haha. Inskolningen sker denna vecka, idag ska han vara själv o hämtas efter lunch och imorgon ska d prövas på att vara med även på vilan (intressant).

Man ser liiite framemot att barnvaktspusslingen strax är över, att man kan jobba dagtid och inte vartannan kväll då kvällsbestyren är över o barnen gått o lagt sig. Kanske ta sig en helt EGENDAG om man så behöver. 80% får man ha på Blåklockan och vad är bättre än d (ja d sku va 60% då). Tiden räcker bra till. Det blir väl ca 9.15-16.30 på schemat även om lämningen troligen sker först halv tio och hämtningen vid fyra. Och så ska jag ta mig tid med en ledig dag med Jeff ca 2 gånger i mån o hitta på nå sköj!

Nu är det tyst i hus, då Chrille gick med både Li och Jeff kvart i nio. Själv ska jag precis till Familia o Jobba, men sitter just nu med sitt morgonkaffe o känner att morgonkakkan vill ut, bäst att pysa...


Kommentarer
Postat av: mia

hej. va roligt att d gar bra for jeffen pa dagis. skonaste stunden e nar barnen e borta. aaaaaaahhhh,tystnad! forresten, ta ett snack med faster lena o borj boka nu. d borjar bli dags tycker jag, visst?

2011-01-13 @ 12:01:35
Postat av: Tessa

jooo fan Mia, nu va d FÖÖÖR länge sen, måst ta itu me d där nu.

2011-01-13 @ 23:13:06
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: mia

and I will be on your case if u dont. head hunt head hunt. I know where u live

2011-01-14 @ 12:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0