JULFESTEN VAR BRA

Onsdagens julfest var ju hellyckad.
Skitbra entertainer med fullhumor. Mycket folk. Glada människor och diskomusik i nattklubben som jag tog mig till efter några varv med chefen Anders på övre dansgolvet. Om kvällen:

1) åt sill för första gången, först smaka d beskt o konstigt, men efter att ha ätit upp både Ankis o Camillas så gick d riktigt bra
2) avstyrde (tydligen) ett slagsmål i nattklubben, kanske därför jag sov så gott sen på natten *harkel*
3) man ska inte dricka vodkasalmiak på toaletten klockan nio, för då börjar minnet svika redan klockan tie o vattenpaus krävs omedelbart.


salmiaks-svep med stil.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Antingen har du fettis arm.. (ha ha) eller så e du stark av bara den, armen ser skönt grov ut om man jämför med resten av kroppen./ Jonas W (lemland)

2011-01-07 @ 16:40:22
Postat av: Mia Mattsson

Du e så jävla skön! :) De va en riktigt bra fest!

2011-01-07 @ 19:25:16
Postat av: Tessa

Jonas ja ha lyft så sätans me skrot =) Armen e närmast kameran, därför stor (men ja e stark oxå =)



Mia, ja den va bra, o de va ja me, tyckte jag tydlgien just då, haha.

2011-01-07 @ 23:04:32
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0